jane the pain - inredning & sånt..

Jag säger väl då..

Kategori: Inredning & inspiration

Ok, jag säger väl då.. Jag har tänkt att bygga ett hus i huset. Jag vet att det låter knäppt. Men jag vill inte ha massa fula öppna bokhyllor på Hildas rum, och skåpen som är där inne måste ut för att jag ska kunna bygga en lek/rit och pysselbänk till henne. Jag vill att hon ska kunna ha dockhuset mm på en höjd som passar henne.. Därför har jag ist tänkt att bygga ett hus i huset. För er som hellre köper färdiga, hittade jag idag detta lilla hus från Nume Design. Det skulle ju kunna vara något. Men min bild av Hildas hus är annorlunda.
Mina krav:
*Det ska få plats ett litet kök.
*Det ska finnas en försäljningslucka med gardin.
*Det ska finnas en hylla till förvaring av alla småpryttlar.
*En griffelvägg att rita på.
Det är väl inte så mycket begärt;)
Dessa skulle jag gärna klicka hem. Fast till Filip då.. jag tänker rent pedagogiskt;)
Ni hittar dem HÄR.
Ni kanske märker att min tid brister.. Jag är ledsen.. Men håll ut det är bara en tidsfråga innan jag är tillbaka som vanligt:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Sara säger:

    Tänker lite på Bolibompa då Julia byggde tillsammans med det andra ett litet hus med lucka å allt.. Gillar din idé o väntar med spänning



    Sara

    2011-10-25 | 23:09:10
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Jasså.. det har jag inte sett. Måste kolla om jag hittar avsnittet.

    2011-10-25 | 23:37:01

Kommentera inlägget här: