jane the pain - inredning & sånt..

Närproducerat..

Kategori: Jtp-Design

Ni kanske tycker att det är skit trist.. men jag har massa nytt till shoppen som jag tänkt visa.
Prylarna i shoppen designas och tillverkas av mig. När det gäller plexi och väggdekor samarbetar jag med "I love plexi". Det är alltså inga varor som säljs i massproduktion, eller som kan köpas lite varstans. Dom kan bara köpas i Jtp-Design webshop. Så ni som söker unika produkter, Ni som inte vill ha sånt som alla andra har, NI har hittat helt rätt.
Men med vissa av produkterna gäller det att vara snabb. För dom finns bara i en begränsad upplaga. Jag kanske ska skriva till det i shoppen så det blir lättare för er att se vad som är vad. Dessutom tillverkas alla produkter i Sverige..Det gillas iaf av mig:)
Dagens produkt är evighetssparbössan.. Den kommer snart att finnas till försäljning i shoppeloppen:)
I like.. Det bästa med den är att man inte bara kan tömma den på pengar hur som helst.. Ska det sparas så ska det göras ordentligt:)
Jenny

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag kanske är trög, men jag förstår inte riktigt? (som vanligt, skulle vissa säga) Men varför går den inte att tömma? Aldrig? Eller bara när den är helt full?

    Ochså du inte tror nånting annat, Så tycker jag den är dö läcker :-)

    Kram/Emma

    2011-10-12 | 21:04:06
    Bloggadress: http://hemmahosemppan.blogg.se/
  • Abbie säger:

    Nice, just ordered today. I understand about the A cushion. I know about stress and time. The house clock i ordered.



    Greetings

    2011-10-12 | 22:37:01
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Emma- Det går förstås att peta ut pengar genom hålet om man vill. Men annars finns det ingen öppning på den. Så det gäller att man sparar till något speciellt;)



    Abbie- Jasså det var du..JAg packar dina varor idag. Kram Jenny

    2011-10-13 | 09:00:38
  • ulrika säger:

    Wii vad coolt, du har gjort Hus sparbössan som jag skrev för en tid sedan som jag hade som önskemål att du skulle tillverka =) =) Och du hade oxå haft i dina tankar att även tillverka ett hus =) Jag blev ju så förtjust i plexi spar bössan på macdonalds som dom har för insamling och tyckte att de skulle vara en bra present att ge till min son som fyller 20 år i nov. Och fylla den med massa peenggar =)=)=) Och nu har du gjort den möjlig !!! Wow så fin den blev, precis som jag fantisera att den skulle se ut. Aha nu måste vi hålla tummar och tår på att den finns kvar ! Kan inte klicka hem den förrens den 19 Oktober !!! Hus spar bössan var hur fin som helst !!! Kram Ulrika

    2011-10-13 | 11:56:07
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Japp.. det var mycket din förtjänst att den kom till:) Jag svarade inne hos dig:)..

    2011-10-13 | 12:28:40

Kommentera inlägget här: