jane the pain - inredning & sånt..

Nu är det jul...

Kategori: Jtp-Design

här i vårt hus..eller ja.. snart är det jul i Jtp-Design webshop:)
Denna UNDERBARA julstjärna kommer snart att ligga uppe i shoppen. Den är vansinnigt snygg och vansinnigt praktiskt. Den går både att ha så här, på lampfot, och den går att hänga i lampsladd i fönstret. Den kommer att finnas i två olika strl. Denna är 35 cm i diameter. Det kommer även att finnas en som är 45 cm i diameter. Jag återkommer med pris så fort jag vet vad dom hamnar på.
Även om det känns som att det är långt kvar till jul, så är det ju faktiskt inte så vansinnigt långt kvar till första advent. Dessutom tillverkas dessa på beställning som så många andra av mina plexiprodukter. Man får alltså räkna med 2 veckors leverans.

Den lilla julgranen kommer också finnas till försäljning i shoppen. Den kommer att finnas i ytterligare två större strl. för den optimala lilla julgransskogen:)
.
Ni som är alldeles stjärngalna..Jag vet att det kryllar av er:)
Man kan faktiskt ha stjärnan framme året runt. För den gör sig lika bra som dekoration..
Kram Jenny

Kommentarer

  • Jessika säger:

    Va spännande! Känns som om man alltid vill uppdatera julgrejorna varje år. En annan fråga, kommer A-kudden igen i svart, i så fall när? ;)

    2011-10-11 | 11:31:03
    Bloggadress: http://www.inredautredamedmera.blogspot.com/
  • jenny säger:

    åh så snygga. Både granen & stjärnan. Om du kommer ihåg det så får du gärna hojta till till mig när granarna kommer in.

    Kram

    2011-10-11 | 15:17:28
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • Fia säger:

    Åh vill ha :D

    2011-10-11 | 16:21:58
  • Emma säger:

    Ååå dom små granarna var ju super söta, två sånna skulle jag kunna ha att dekorera lite julkänsla med :-)

    2011-10-11 | 18:58:50
    Bloggadress: http://hemmahosemppan.blogg.se/
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Jessika- Jag tycker absolut att julgrejerna ska uppdateras, speciellt nu;) A kuddarna hade jag sytt själv. Dom kommer inte komma "hem" så länge jag lider av tidsbrist...Men jag håller på och kollar om jag kan trycka och få uppsydda kuddfodral framöver. Det kommer dröja ett tag men bokstavskuddar står högt på listan isf.



    Jenny- Tack vad kul att du gillar dom. Granarna kommer att tillverkas på beställning. Men jag kan hojta så fort jag vet vad dom landar på i pris:)



    Fia- Ja men det är ju bara att kööööpa;)



    Emma- Tack.. dom skulle göra sig ypperligt hos dig:)



    Kram Jenny

    2011-10-11 | 22:40:30
  • Abbie säger:

    Jag vill ha kudden med A på!!!

    2011-10-12 | 14:15:05
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Svar:

    Abbie- Jag vet att du vill det. Men då gäller det att beställa när varorna kommer in. För alla verkar vilja ha den kudden. Det fanns bara ett fåtal av A kudden. Alla produkter i shoppen utom allt i allo bagarna designas och tillverkas av mig och I love plexi. Jag fick lite hjälp med sömnaden för att hinna. Men som det är nu finns det ingen möjlighet att sitta och sy. Sen lönar det sig inte heller om man slår ut arbetstid och materialinköp. Men som sagt ovan. Den kommer kanske i tryck längre fram..

    Det finns en A kudde i blått som jag inte lagt upp i shoppen än. Det är om du vill ha den isf.

    2011-10-12 | 14:30:12

Kommentera inlägget här: