jane the pain - inredning & sånt..

Så här vill jag ha det..

Kategori: Inredning & inspiration

Efter all ommöblering här hemma kommer det så småningom bli dags för oss att planera fixandet av ett nytt sovrum till oss. Jag önskar verkligen att vi hade den här takrymden..och framför allt de här fönsterna. I love!!

Bild: Room 269
Vårt sovrum kommer vara på nedervåningen framöver, och hela nedervåningen kommer att ha VITA trägolv..tjohoo vad ljust och underbart det kommer bli. Vi ska dock pytsa in en hel del förvaring i sovrummet. ÄVEN om det hade varit luftigare om vi skippat den helt, så är den ack så nödvändig. Jag gillar stilen ovan super duper mkt. Jag tror dock att vi kommer smälla upp vår väggtextt (samma som vi haft tidigare). Det är en av de få saker vi gillat båda två så då lär man vilja hålla fast vid den:)

Hoppas ni haft en toppen helg. I veckan fortsätter hemmafixet..jag ska fota kaoset så ni får en uppfattning om hur det kommer bli.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Emma säger:

    Underbar bild:) Roligt att flytta om å grejja! Ha en skön vecka, kram

    2011-10-23 | 22:16:09
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Sv: Eller hur.. Jag älskar!

    2011-10-24 | 12:12:58
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Wooho! vilken bild, vem gillar inte denna inspiration? :)

    2011-10-29 | 12:32:05
    Bloggadress: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här: