jane the pain - inredning & sånt..

Schyyyy!!

Kategori: Köptips..

Ok.. nu ska vi tala tyst så inte Filip hör. Jag menar vi har ju en hel del projekt när det gäller vårt kök och vår golvläggning som inte riktigt är klart. Vi har båda så mycket att göra på varsitt håll att vi helt enkelt inte hinner med. Sen var det ju tvättstugan som stod på tur efter det. Jag har lovat att vi inte ska ge oss på något mer inom en snar framtid. MEN..
Vad som försigår i mitt huvud och vad jag planerar där..det kan han ju liksom inte styra över..hehe..
Hildas rum är som jag sagt tusen ggr tidigare verkligen i micro variant. Hon får verkligen inte plast, eller ja alla hennes prylar får inte plats. Plus att det är så kallt på hennes rum. Det är så vansinnigt dåligt isolerat. Nu när vintern närmar sig tänker jag då att hon ska flytta in till oss. Alltså hon ska få vårt rum. Tänk vad skönt om hon kunde ha ALLA sina prylar inne hos sig....
Då kunde vi ha kontor och lager på hennes rum, ist för att utnyttja allrummet på övervåningen till det.. Då hade liksom kontorskaoset försvunnit.. Sen är ju frågan vilket rum vi skulle sova i?? Men det är ju inte så viktigt. Jag har gått och klurat i flera dagar. Jag kan säga att i mitt huvud är projektet nästan helt klart. Bara några små detaljer kvar som tex tapetval..
Jag trillade in på Photowall.se idag och hittade dom här ursöta tapeterna. Jag älskar!!!
 

 
Jag vet inte om jag drabbats av nån julgransfeber. Men jag fullkomligt älskar kollektionen från Fine Little day.
Vi får förstås se när det här lilla projektet kan genomföras. Vi ska ju faktiskt bli klara med en del annat först..;)
Kram på er alla, Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Jag har också kollat på dom tapeterna dom är ju för fina för att

    motstå!!

    Sen älskar ju jag photowall då man kan specialbeställa så man får exakt så stor man vill ha!!

    Tycker extra mycket om den vita med svarta granar Im in loooove!

    kram/ Josefina

    2011-10-13 | 19:02:55
  • Lina M säger:

    Ni kan väl bygga en liten friggebod som ni kan sova i... =)

    2011-10-13 | 21:28:21
  • Jessika säger:

    Hur fina som helst...granfeber liksom. Jag har oxå planer för rumsbyte men det är SÅ långt bort för Love bör bli minst 3-4 år...suck!

    2011-10-14 | 10:29:02
    Bloggadress: http://www.inredautredamedmera.blogspot.com
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Jag älskar också photowall.. där finns nästan allt. Friggebod.. det hade varit något. Men det finns ett rum så fort storbarnet flyttar hemifrån.

    Hilda hade också behövt bli nåt år äldre.. Men det hinner hon nog bli:)

    2011-10-14 | 14:49:17

Kommentera inlägget här: