jane the pain - inredning & sånt..

Tokig..

Kategori: Köptips..

Jag blir galen.. Jag hittar inte den PERFEKTA tapeten..
Eller så är det just det jag gjort utan att jag vågar slå till.. Det finns massor jag gillar, men dom är i fel färg eller alldelles för plottriga.. Måste alla barnrumstapeter vara ljusrosa eller ljusblå eller ljuslila. Jag tror bestämt att jag måste börja göra lite coola barntapeter!
Tapeten ska var på en vägg i en "nisch". Hon ska ha en lång arbets/lek och pysselbänk framför så jag antar att det kommer komma upp nån typ av vägghylla också.
Än så länge står det nog fortfarande mellan grantapeten och den översta djurtapeten här. Hjälp mig!! Någon måste väl ändå känna till en lite tuffare barntapet? Jag hade kunnat tänka mig nåt storblommigt också. Tips?
Denna gillar jag. Den är grön och allt. Men jag tror den blir för plottrig.
Denna är också söt. Fast det känns som att alla har den just nu.
Jag hade gillat den med röda träd, men det finns förstås inte..
Denna är också superfin. Men jag vill inte ha lila!
åter igen lila..
Tapeterna kommer från Ferm living. Jag gillar deras barntapeter bäst..
För puttinuttig..från Sandbergs
Alla tapeter finns att klicka hem på Tapetorama.
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: