jane the pain - inredning & sånt..

Vad är det som händer..

Kategori: Köptips..

Jag har hittat ett tyg som jag kanske inte kan leva utan.. Eller ja.. skulle det hända något allvarligt i mitt liv/ världen kanske inte det lilla tygstycket skulle betyda så mycket. Men ändå;) Jag vill ha dom allihop. Jag som tidigare avskytt prickigt lika mycket som den lejongula jackan min mamma tvingade på mig när jag gick i tredje klass.. Nu tycker jag helt plötsligt om prickigt. Vad är det som händer när man blir äldre egentligen?
Häromdagen fick jag ett totalt hjärnsläpp och glömde bort hur gammal jag var. Fyller jag 33? eller 32? Jag var tvungen att räkna efter, (det visade sig att jag fortfarande bara är 31). Är det helt oväsentligt att hålla reda på hur gammal man är efter 30?
Kommer ni håg när jag glömde bort mitt eget hem telefonnummer..Då fick jag ringa nummer upplysningen och fråga. Det är lite jobbigt om man håller på att bli dement redan! Eller är det bara mycket just nu (igen)?! Vad vet jag? Jag minns ju ingenting längre..
Tyget hittar ni på Broarne.se
Det röda tyget med rosa prickar hade gjort sig fantastiskt som gardin på Hildas rum. Några kuddfodral hade också suttit fint.
Hoppas ni har en skön helg i det underbara vädret.
Kram Jenny
Ps. Missa inte tävlingen på Facebook.com klicka HÄR för att komma dit. Ds

Kommentarer

  • Annica säger:

    Det är då man kan använda bästa raggningsrepliken "Ursäkta snygga killen, jag har tappat mitt telefonnummer. Kan jag få ditt?" Fast... Det kanske inte Filip skulle uppskatta...

    Kraaaam!

    2011-10-03 | 23:03:23
    Bloggadress: http://na.se/bloggar/tullansteori
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: hehe.. jaaaa..Fast han hade nog inte gillat det. Sen brukar jag inte ragga så mkt;)

    2011-10-04 | 08:36:32
  • Anonym säger:

    godmorgon:) allt bra?

    2011-10-04 | 09:29:04
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: