jane the pain - inredning & sånt..

Vintage..

Kategori: Köptips..

Idag måste jag bara tipse om en helt fantastisk webshop jag hittat. Nästa helg ska jag på 70 tals fest. Det sk bli hur kul som helst. Jag älskar fester med teman. Men så är det då det där med outfitten..Eller ja.. kanske är det mest det där med passformen. Jag har nämligen sedan ett tag tillbaka fått låna värsta velordressen av en kompis. Men då tycker jag kanske att man ska vaar lite mer fit än vad jag är just nu. Så igår googlde jag runt en del och hittade shoppen Odd Lovin. Dom säljer vintage kläder. Där var så mycket snyggt. Jag hittade mina festkläder på studs. Så ni som gillar vintage.. klicka er dit på en gång.
Nu hoppas jag bara att min klänning kommer passa:)
Vad gjorde man innan google fanns???????????????????????
Jenny

Kommentarer

  • Elena Ringström säger:

    Åh, den i orange hade jag helt klart valt.. =o)

    2011-10-24 | 09:39:42
    Bloggadress: http://elenasmemoarer.blogspot.com/
  • jenny säger:

    sv: Ja det hade jag nog också gjort om man kunde välja strl....nu var denna i typ strl 36 och det kan jag inte ha!

    2011-10-24 | 12:12:27
  • Jessika säger:

    Å vad fina! Som godis typ. Bra tips!

    2011-10-24 | 17:45:52
    Bloggadress: http://www.inredautredamedmera.blogspot.com
  • MariaN säger:

    Wow! Tack för tipset!! Vilka balla kläder :)

    2011-10-24 | 21:07:25
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv Visst var det en fantastisk butik. Jag gillar designen..och att allt ser så proffsigt ut.

    2011-10-25 | 23:36:07

Kommentera inlägget här: