jane the pain - inredning & sånt..

Alldeles, alldeles uuuunderbart..

Kategori: Inredning & inspiration

Ha ha .. vad roliga ni är. Alla håller med mig ang mammas soffköp:) Nu hoppas jag verkligen att ful-soffan går bort hos mamma. Hur skön den än må vara;)
Nu till något mycket bättre.. Alltså man behöver inte övertala mig särskilt länge innan jag skulle köpa den här lgh.. Även om den långt, långt bort på andra sidan jorden skulle jag kunna slå till. Helt perfekt liksom.









Jag hittar absolut INGENTING att klaga på.. Är den inte helt perfekt?! Fåtöljen skulle kanske inte få bo kvar om jag ska vara petig.. Men annrs så.. Jag pungar väl upp 3.6 mille och slår till;)
Vi hade en gammal tegelvägg i vårt hus i Halmstad.. Jag gillar det massor. OM det ändå bara fanns en tegelvägg att knacka fram i vårt hus. Det gör så mkt för myskänslan. Man kan ju iofs göra en av tunna (fusk) tegelplattor, eller tapetsera. Men det blir inte samma sak.. Snyggast är det när dom ser så där gammalt och rufft ut.
Bilderna kommer så klart från ALVHEM.

Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: