jane the pain - inredning & sånt..

Förhöja..

Kategori: Hemma hos mig..

Inne hos Felix har jag i dag ordnat lite mer förvaring.. Synlig förvaring. Jag är egentligen helt emot det för jag tycker att det ser så vansinnigt rörigt ut.. MEN som barn måste man tydligen ha ALLT framme..SYNLIGT.. Så då får man liksom göra det bästa utav situationen..Jag får väl se till att klicka hem lite coola prylar som kan smyga in i hyllan.. Jag tror även att jag ska tapetsera ryggarna i hyllorna..Kanske med min toktapet som jag hade i matrummet tidigare. Kommer ni i håg?
Janne har så klart hjälp till och fixat idag.. eller kanske mer försökt sabba.. Men ändå.
Jenny

Kommentarer

  • Jess säger:

    Det blir så fint! Som sagt! Du får ta tag i vår framtida lägenhet/boende! Helst utan Janne ;)..



    Kram

    2011-09-09 | 11:27:28
    Bloggadress: http://www.jess.se
  • Maria säger:

    åh vad snyggt. Men nu måste jag fråga lite saker:)

    Vilka mått är det på de skåpen som har funnits länge på felix rum, har försökt hitta dem på ikea men jag hittar dem inte. det blir ju så snyggt när backarna som står under är lika stora som skåpen. fråga två: Vad är det för nya skåp du har satt upp? vilka mått har de? Tycker det blev jättebra. Vilken tur att mina barns rum står på tur när det gäller renovering:) Nu har man ju fått lite tips.

    Mvh maria

    2011-09-09 | 14:07:53
  • Alma säger:

    Vad fint Felix har det på sitt rum,gillar hans rum jättemycket.Kissen är så fin ser ut o vara riktig buskille;)



    2011-09-09 | 14:09:52
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Svar:

    Jess- Du behöver ingen hjälp. Jag kommer avundas ditt hem när du tar tag i det!!

    Alma- Tack..

    Maria-Här har du en länk till skåpen. Luckor kan man välja vika man gillar. Mina skåp är vanliga väggskåp 40x70 cm

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S49892315#/S29892316/

    Dom små kvadratiska hyllorna är 30x30 cm dom heter förhöja på Ikea. Du hittar dom på länken nedan.

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90177198

    Lycka till..Kram Jenny

    2011-09-09 | 15:02:28

Kommentera inlägget här: