jane the pain - inredning & sånt..

Göran, Bettan och Birgit..

Kategori: Jtp-Design

Nu köper du "Kurviga Bettan" och "Kurvige Göran" i trepack..för enkelhetens skull liksom. Du får alla tre strl i ett och samma paket, dom är 20, 25 och 30 cm höga. Det samma gäller "Kurviga Birgit"..(Birgit är transparent, ni hittar henne i shoppen).
Vem vill inte mysa ner sig i soffan med Kurviga-Bettan-Göran eller Birgit flammandes på soffbordet?!;)
 
Ni hittar dom HÄR.
Hoppas ni får en bra helg:)
Kraam Jenny

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men DU har ju så görsnyggt överallt så jag blir grön av avund!!!

    Men tack för berömmet =)



    Jag ska önska mig ett trepack ljusstakar i julklapp av ALLA jag känner, då borde jag ju få minst ett paket =D



    Trevlig helg till dig!

    2011-09-23 | 18:41:20
    Bloggadress: http://lindasnyahus.blogg.se/
  • pysseliten säger:

    fina :) kurvor :))) Önska jag hade det men men jag börjar lika en tunna ;( Nja kanske inte men det känns som så när man ska prova nya kläder .



    Jag har en liknaden ljustake för minder ljus som jag fått i rosa ska nog ta fram sprayen .



    ha en bra helg

    2011-09-23 | 22:11:56
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se/
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Kurvor.. sen jag fick barn har jag hundra extar kurvor på kroppen som jag inte är så nöjd med;)

    2011-09-24 | 08:38:52
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Tack Linda.. Fast ditt hem är "to die for" :)

    2011-09-24 | 08:39:30

Kommentera inlägget här: