jane the pain - inredning & sånt..

Har ni hallen redo?

Kategori: Inredning & inspiration

Har ni fixat med hallförvaringen?? Man hade ju önskat att man hade en bättre planerad hall än vår. Men nu har vi inte det. Jag har vägrat ha garderob i hallen tills häromdagen. När det låg tvåhundra skor slängde över hela hallgolvet, blandat med mössor vantar och cykelhjälmar fick jag spel. Därav garderoben. Jag gillar den inte. Men om jag ska överleva vintern så får den nog stå där den står..
Jag hade hellre sett att min hall såg ut som denna..
Bilder: Bolig Liv
Snart drar jag till jobbet.. Det är den helgen i månaden då JAG jobbar.. Men jag har hunnit med en del här hemma. Jag har grejat i Hildas rum några timmar. Hennes griffeltavla är på plats. En hel del är sorterat och utrensat, så nu får hon plats... Jag tror att det blir allra bäst om vi hoppar över julafton i år.. Eller om våra barn bara får MJUKA paket. Nu inväntar jag alla röda detaljer, sen ska ni få se.
Jenny

Kommentarer

  • josefina säger:

    jag har världens pytte hall ska ta kort och skicka till dig nån dag önskar jag hade en stooor hall med massa förvaring!!

    / Jossan

    2011-09-23 | 17:35:38
  • Anna säger:

    Jag får också spel på vår hall!!! Det är grejer överallt och jag får inte alls till det så välkomnande som jag bland annat ser på bilden du visar och andra inspirerande hallar. En garderob kanske måste rädda oss med... Trevlig helg! Kram Anna

    2011-09-23 | 18:23:16
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Sv: Jag tror du har vrålsnyggt i hallen Josefina;) Likaså du Anna. Men visst blir man GALEN på alla jackor skor överdragsbyxor och allt som kommer med hösten och vintern.

    2011-09-24 | 08:37:51

Kommentera inlägget här: