jane the pain - inredning & sånt..

Hilda goes red..

Kategori: Köptips..

Jag håller som sagt på med Hildas micro-rum igen.. Jag vet inte hur många gånger jag varit "klar" med det. Men det blir liksom aldrig riktigt bra. Hennes rum är verkligen en utmaning. Men nu känns det som om jag klurat tillräckligt länge. Jag väntar bara på att få hem vissa saker som är beställda. Sen kör jag igång på riktigt. Det känns helt rätt att byta ut allt rosa (utom den blommiga elefanten på väggen) mot starkt röda detaljer. Det kommer nog att slinka in en hel del andra färger som gult och grönt också.. Hon är ju en färgstark unge..Hon är absolut inte någon nätt liten prinsess unge. Så det här kommer passa henne så mycket bättre.
Jag har letat upp en del pryttlar från Ikea som jag skulle behöva handla hem, för att få hennes rum så där perfa.. Ska bara få med mig Filip dit också....det är liksom svårast av allt.
Det kanske inte blir allt det här. Men jag har en plan för vissa av grejerna. Det ska fifflas en del med plastfilm och tapeter också. Vi får se hur det blir:)
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Jag håller också på att byta ut det rosa mot rött i min dotters rum men jag ligger lite på latsidan just nu.. kommer bli super snyggt hos Hilda visa gärna mer bilder behöver massa inspiration!!

    / Josefina

    2011-09-22 | 10:25:41
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Jag visar mer bilder så fort det är anständigt...;) Jag ska försöka ta tag i det lite nu i veckan och till helgen. INväntar lite kosing;) Kan inte DU skicka lite mer bilder på ditt underbara hem. FJÄSK fjäsk;)

    Jenny

    2011-09-22 | 10:39:52
  • Josefina säger:

    Absolut jag vet att jag har lovat dig förut att skicka mer bilder så nu får jag ta och göra det, är det nått speciellt rum eller så du vill att jag skickar på?

    / Jossan

    2011-09-22 | 17:18:36
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Allt, skicka på allt:)

    2011-09-22 | 17:28:39

Kommentera inlägget här: