jane the pain - inredning & sånt..

Plötsligt händer det..

Kategori: Hemma hos mig..

Det går inte vansinnigt fort här hemma.. Men det går framåt. Det är inte så lätt att få tiden att räcka till när man har en liten Hilda. Men så får det lov att vara. I går hjälpte hon Filip att sätta lister i köket..
I veckan ska vi smälla upp en stor playwood skiva som ska få agera griffeltavla. Kanske kommer det finnas hopp för "familjen glömsk" när vi har en mega stor griffeltavla att skriva upp allt viktigt på:).
Spana in lådinsatsen.. Vi har typ varit utan lådor i två år.. Hur klarar man sig utan det liksom?? Det är förstås lite fin lir kvar.. Men det tar sig:)
Jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    nystädat och fint som vanligt . Griffel tavla åhh du kommer bli galen av allt krit spill som blir på golvet . Jag har ju en dörr i hallen och när barnen ritar blir det inte kul att städa . Men fränt är det :)Lycka till ps vet ju att du gillar att städa ;)

    2011-09-19 | 22:10:49
  • Jenny säger:

    SV:

    haha.. det är inte så städat somd et ser ut.. LIte kritdamm ska jag nog dock klara av;)Vi har haft en stor griffeltavla förut..så jag vet. Kram

    2011-09-20 | 08:44:41
  • Linda säger:

    Ni har ett riktigt snyggt kök!

    Och saker ska ta tid, så man verkligen uppskattar när de blir gjorda. ;-)



    /Linda, en nyintrillad bloggläsare

    2011-09-20 | 12:17:00
    Bloggadress: http://underbardag.blogspot.com/
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Tack vad kul att du gillar:) VÄLKOMMEN HIT:) Jag antar att det är så... att det ska ta tid.. Fast jag hade gillat om det gick fort ibland.. Utom i bilen, det blir så dyrt;)

    2011-09-20 | 18:22:18
  • maria säger:

    hej

    nu har jag nog missat något? Har ni satt upp de skåpen med de snygga svarta dörrarna i köket igen? Jättesnygga dörrar tycker jag:)

    Mvh Maria

    2011-09-21 | 21:25:09
  • jenny säger:

    Sv:

    Japp.. dom är tillbaka. Jag tog ner dom för att alla klagade på förvaringsbristen. Så då smällde vi upp dom där höga skåpen. Men jag hatade dom. Det blev så trist. Jag älskar ju mina svarta luckor (fattar inte att IKEA tagit ur dom från sitt sortiment). Så nu är jag lycklig. Mittemot dessa skåp har vi satt fem st högskåp. Så INGEN kan klaga över förvaring mer;)

    2011-09-21 | 23:39:47

Kommentera inlägget här: