jane the pain - inredning & sånt..

i Köket

Kategori: Hemma hos mig..

Vet ni att vi hållt på och dribblat fram och tillbaka med vår inredning här hemma det senaste året.. Jag har komit fram till att jag saknar "nu är det bra" känsla.. Köket har återgått från massa skåp överallt.. tillbaka till den här looken som jag faktiskt var väldigt nöjd med. Det enda  jag måste lösa är "Grand Canyon" sprickan i väggen..Men det ska nog gå vägen med lite återställartapet..FAST.. vi har färstås vita golv nu;) och en lådhurts..ny ahndtag har vi också smällt upp.. Golvmässigt är det är bara vardagsrummet som är kvar. Sen tänkte jag dra över alla golv med vitfärg en gång till SEN så..
I dag har jag en fullspäckad dag av möten. Sen ska det jobbas kväll.. Så vi ses nog inte förrän i morgon..
OBS!! Det har lugnat ner sig en del i mitt liv nu:) så nu har jag tagit mig tid och svarat på era kommentarer.
Ha enn bra dag. KRaaaam Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: