jane the pain - inredning & sånt..

Jag tror jag har blivit galen..

Kategori: Dumheter..

Alltså nu har jag två nätter i rad haft helt knäppa drömmar.Då menar jag HELT knäppa drömmar.
.
I förrgår natt drömde jag att jag åt en katt.. Katten i drömmen var jättegammal och LEVANDE.. Men det hindrade inte mig. Jag käkade upp ena bakbenet och halva svansen. Det var inte gott! Fast ändå inte så äckligt som det borde vara. Det smakade inte ens pälsigt.
.
I natt drömde jag, att jag och en kompis i Sthlm skulle hem till Martina och Erik Haag på middag. Det var min kompis som var dit bjuden. Men eftersom jag var hos henne på besök fick jag haka på. Martina och Erik hade bjudit dit sin supersnygga kompis Henrik Schyffert.....Som en lite blind date till min kompis. Hon fattade ingenting. Men Martina drog mig åt sida och förklarde gulligt att hon tänkt para ihop dom. Jag blev dyng-avis och tyckte inte alls att det passade sig. Min kompis var inte intresserad av Henrik.. Martina var as mega trevlig och blev typ min nya bästis.
.
Nu kan man fråga sig om jag håller på att bli alldeles galen. Eller är det bara så att det varit lite för mycket snack om katter och Henrik Schyffert på sista tiden??
Jag har iofs drömt att jag tillagade en av mina gamla katter i ugnen för längesedan..Katten var levande och jag ångrade mig när den var halvklar.
.
Sen kan man ju undra över Martina drömmen.. Hur stor är chansen att JAG och min polare skulle bli hembjudna till Martina och Erik Haag på middag?? Eller att dom skulle para i hop Henrik Schyffert med min kompis?? Han är väl typ gift med Martinas syrra...Hur stor är sen chansen att min polare skulle dissa Henrik S?? Eller att jag och MArtina skulle börja hänga.. Hon är ju typ as vuxen (kanske inte mentalt..Men ändå) och jag är nästan ett barn (känns det iaf som)..
Alltså verkligen en helt OVERKLIG DRÖM! ganska sjukt..
.
Förra veckan drömde jag att Filip hade träffat en ny brud.. Det var skit jobbigt. Jag låg och var arg/ledsen ända tills väckarklockan ringde. Då skällde jag ut honom.. Jag vet att HAN inte kan hjälpa vad jag drömmer.. men ändå. Jag väckte honom iaf inte mitt i natten!
.
Nå håller jag på /har jag blivit GALEN? Någon där ute som är expert på att tyda drömmar?
.
.
Jenny

Kommentarer

  • heléna säger:

    hahahahaha, du ärr så kulig gumman..........skrattar högt.......haha,HAHAHAHAHAHAHAHAHA.....KRAAAM<3

    2011-09-08 | 17:06:40
  • MariaN säger:

    Hahahahaha! Asroligt!! Eh, ja kanske inte att drömma men att läsa :D

    Det här förslaget är kanske inte så uppskattat, men..... Det kan inte vara så att du är gravid?! ;)(Många drömmer ju galna drömmer just då)

    Kram MariaN

    2011-09-08 | 18:57:27
  • Anonym säger:

    Svar:

    Heléna- Kulig.. hehe mest sjuk tror jag;)



    Maria N- NEJ NEJ NEJ!! Jag är inte gravid.. Då drömmer man ju mer att man föder kattungar och sånt..

    2011-09-08 | 19:09:06
  • Annica säger:

    Ha ha ha! Det är kanske en blandning av döda katter och hårda köttdieter. Eller så är du helt enkelt galen... :-)

    Kraaam!

    PS:Det finns medicin för sånt där! DS

    2011-09-09 | 10:33:04
    Bloggadress: http://na.se/bloggar/tullansteori

Kommentera inlägget här: