jane the pain - inredning & sånt..

Jtp-i barnrummet..

Kategori: Jtp-Design

Jaha.. då tänkte jag göra lite reklam för min egna lilla butik..
Ni har väl inte missat alla barnprylar hos oss?!
När det gäller mått, typsnitt och färger går det mesta att specialbeställa. Maila bara in era önskemål så ska vi se vad vi kan lösa.
Jtp-Design är produkter designade av mig.. Allt i plexi är en samproduktion mellan mig och "I love plexi". ALLT i butiken tillverkas i SVERIGE!!
Klicka HÄR för att komma till Jtp-Design.
.
Jenny

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jätte fint med bokstäverna, måste kolla butiken :) undrar även vart du fått tag på "hamstern" men kinderna fulla, på minner så om våran Bobbo.



    Kram till dig

    Sara

    2011-09-14 | 22:19:21
  • jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Hej Sara.. den är köpt på Finrummet.. men den butiken finns ju inte mer. Jag kan kolla vad det är för märke.. Återkommer. Hoppas allt är bra med er kram Jenny

    2011-09-15 | 08:42:14
  • Sara säger:

    Åhh tack vad snällt, ursäkta mitt sena svar men jag är så trött just nu och orkar inter mer än nödvändigt :( det är omställningar på jobbet som tyvärr tar mer än vad det ska. Har halv färdiga projekt hemma.

    Ska måla en prylhylla som typ tagit 1 månad ha ha men snart har Simones alla små söta Kitty ett hem.

    Dina vimplar kan jag speciall beställa i färger??

    Hoppas du får en försätt bra vecka

    kram Sara

    2011-09-19 | 20:48:08
  • Jenny säger:

    Sv: Här kryllar det av halvfärdiga projekt.. Jag inbilar mig liksom att jag nån gång ska bli klar..Ang vimplarna.. Njaeee.. Just nu kan du inte specialbeställa vimplar. Jag hinner inte med. Dom som finns är dom jag har just nu. Eller ja.. jag har en som är röd och rosa, med små äpplen också. En sån som Hilda hade på sitt rum. Jenny

    2011-09-20 | 08:47:18
  • Sara säger:

    Jag förstår att det är mycket!! Skönt att höra att man inte är ensam med halvfärdiga projekt :) Det är jag är ute efter är i färger i rosa,grönt och vit i vimplar. Men tack ändå



    Kram

    Ps hitta två av dina gamla bloggar som jag hade sparat på favolistan =)

    2011-09-20 | 21:00:17
  • Anonym säger:

    Sv:två? Jag har bara en gammal blogg..

    2011-09-20 | 22:15:02
  • Sara säger:

    Ha ha det jag som fatta fel, rumforsmakry och sen kom jag till en annna blogg fast med samma namn nu, du flyttta bara bloggen =/ snurriga jag

    2011-09-21 | 21:22:15

Kommentera inlägget här: