jane the pain - inredning & sånt..

Katt inlägg..

Kategori: Jag & familjen

Jag hittade en katt på blocket..
Hur kan man inte vilja ha en sån här liksom???
Tydligen är det bara jag här hemma som tycker att dom är coola.
Bilden är lånad från blocket.
För att uppdatera er lite kan jag säga att vår Puma (katten) är 16 bast och har troligen levt sin sista sommar. Han har fått nån typ av hudförändring på sin läpp vilket jag är helt övertygad om är en tumör. Han är dessutom mer eller mindre tandlös på ena sidan av munnen. Han äter dock och mår bra. Men det är nog inte så långt kvar för honom. Jag kan inte beskriva hur ledsen jag kommer vara den dagen han försvinner. Jag har haft honom exakt halva mitt liv. Felix har också svårt att tänka tanken att han inte  ska finnas. Han har ju alltid funnits, som han säger. Hua.. är det inte fruktansvärt att vi kanske förlorar båda katterna på så här kort tid.
På måndag ska vi till veterinären så då får vi domen....
Vi håller tummarna hårt för att det är nåt annat lätt-botat!!
Jenny

Kommentarer

  • theresia säger:

    Vet du...jag tror vi är de enda i världen som gillar dessa nakenfisar! Alltså ÄLSKAR är ordet! Vi får väl se...ngn gång SKA jag bara ha en sån skönhet! Rex-katter är ganska balla de med!

    2011-09-01 | 21:17:24
  • Jen Fotografi - Fotograf i Västervik säger:

    Sitter här o bölar, läste precis om lille Måns :( O nu Puma, usch! Ville hur som bara tipsa om bloggen www.littlemissunshine.se, hon har 4 nakenisar (och två håriga hehe) och ska även bli uppfödare nästa år. Kolla in! :)

    2011-09-02 | 02:26:06
    Bloggadress: http://jenfotografi.blogg.se/
  • TE säger:

    hm!! tänk att vakna en natt med det huvudet över sig/jag hade blivit livrädd.Håriga katter och håriga män är snyggare/Fast det tycker tydligen inte du tihi.Kram Mamma

    2011-09-02 | 07:36:02
  • Alma säger:

    Sötis alla sorters katter är välkomna hos mig/oss;)

    Håller med dig jag vågar inte tänka på den dag när jag inte ska ha mina älskade katter.

    Dem är 12 och 11 år gamla.

    Har förlorat många men det gör ont i hjärtat varje gång.

    2011-09-02 | 12:33:31

Kommentera inlägget här: