jane the pain - inredning & sånt..

Ljuva söndag..

Kategori: Jag & familjen

Jag vet att jag varit UURdålig på att visa bilder hemifrån..Tråkigt jag vet..Men det är liksom fortfarande kaos här hemma. Så då är det inte så kul att fota.
Men här får ni en liten bild på köket.. Så får ni mer sen..
Egentligen har vi våra svarta stolar här.. Men nu när vi har en kattunge i hemmet har vi ställt bort dom tillfälligt. För att rädda dom.
Annars så ser ni mitt vita golv:)
Även mina nya tillskott i form av tre st "Triplets" ljusstakar..I love..
Fö. har vi mest ägnat oss åt den förbannade häcken. Alltså jag tror bestämt att den är helt körd. Inte nog med att den var den fulase sortens buske någonsin existerat.. Den var helt igenvuxen..död och trasslig. Nu är det mest pinnar kvar som sticker upp. Så vi får väl se om det kommer en liten grävmaskin och gräver bort s...en snart.
Vi kommer vänta till våren för att se om den överhuvudtaget tar sig igen. Annars ryker den..och det blir nån typ av staket/plank i stället. Ett plank skulle sitta fint tycker jag!
Efter helgens superslit drog vi till skogen och grillade lite korv.
För er som inte vet, identifierar sig Hilda nåt vansinnigt med typ alla Astrid Lindgren-figurer. Idag har hon haft sin Lotta-klänning tillsammans med sin Emil-mysse och bysse..
Felix försvann ganska fort och drog igång med kojbygge..Han är liksom lite mer svårfotad.. Men den lilla galningen i familjen älskar att stå framför kameralinsen..
Hoppas ni haft en lika bra dag som oss:)
Kram jenny

Kommentarer

  • isa säger:

    Åh så mysigt ni ser ut att ha haft det!! Älskar dom små röda prickiga kläderna på prinsessan. Erat kök vart super gumman med det vita golvet!!! Kram

    2011-09-04 | 20:58:27
    Bloggadress: http://rustaupp.blogg.se/
  • Anna säger:

    Vad snyggt ni har det vid er matplats! :-) Triplets älskar jag!!! Mycket läckert att ha tre stycken tillsammans. Ni verkar ha haft en underbar dag. Här har det inte varit lika fint väder men vi har i alla fall hunnit rensa förrådet. Ha det bra! Kram Anna

    2011-09-04 | 21:58:26
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Alma säger:

    Vilka fina bilder snyggt det blev med vita golv,ser fram emot flera bilder;)

    2011-09-05 | 11:16:24
  • Madde säger:

    Oj så snyggt golvet är! Ska bli kul att se hur allt ser ut när ni är klara.

    Vilken supermysig dag ni verkar ha haft, det är underbart i skogen!



    Ha en bra dag :-)

    2011-09-05 | 12:43:14
    Bloggadress: http://madeleinebergman.blogspot.com
  • Rebecca säger:

    Hilda är så söt jag smälter!

    2011-09-06 | 08:19:22

Kommentera inlägget här: