jane the pain - inredning & sånt..

Nu tjongar vi på..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag tjongar in lite inspirationsbilder från Boligmagasinet.dk..
INGEN har väl missat att jag gillar att inreda i svart och vitt, med en gnutta färg. Då sa jag en GNUTTA färg!




Denna soffan är "To die for".. Den hade passat hur bra som heslt hemma hos oss. Vi har dock fyndat en annan 60-tals soffa i gult. Ni har sett en gnutta av den tidigare. Den är så himla bra. Plus att den väcker barndomsminnen. Den kommer trivas utmärkt på vår övervåning. Jag har en plan över hur vi ska ha det där uppe.. Filip är lyckligt ovetandes;) JAg ska dock göra klart evighetsprojektet i köket och hallen. Det är bäst så. Annars kanske det dimoer ner en "Arga snickaren i brevlådan..). Jag tror dock att vi måste lägga i en växel nu. För jag är vansinnigt trött på vårt halvdana kök! Det är liksom bara småfix kvar. Men det är ju detaljerna som utgör helheten..

 




I helgen när JAG är ledig, passar Filip på att åka iväg på nån typ av skojighet.. Jag är inte så insatt i vad exakt det är han ska göra. Jag är mest insatt i att han inte ska vara hemma. Detta OGILLAS skarpt!! Men jag har planer för helgen jag med.. När ungarna sover, då är det supermorsan som sätter igång. Det ska sättas lister och målas golv. Ev om jag klarar det själv ska det monteras upp en stor mdf skiva i köket som ska få bli griffeltavla. För där ska det skrivas upp viktigheter. Sen finns det inte en enda pappa i vår familj som kan skylla på att han inte kommer ihåg saker;)

Ha en bra tisdag:)
Jenny

Kommentarer

  • Petran på designinsight säger:

    ÅåååH! jag älskar den vita köksbilden!!! ;)



    du, du som har koll på det mesta, trappräcken...har du nåt tips på de?? De flesta är ju rätt så fula tycker ja! Kram

    2011-09-06 | 12:57:31
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Anonym säger:

    Hej gumman! Vi har oxå satt upp en svart tavla http://familjenrosmer.blogspot.com/2011/09/svarta-tavlan.html Barnen blev supernöjda. KRAM!

    2011-09-06 | 14:02:54
  • Te säger:

    Ta det nu lite lugnt du också min kära dotter,passa på och ha lite roligt själv.Var rädd om er Kram mamma

    2011-09-06 | 20:20:58

Kommentera inlägget här: