jane the pain - inredning & sånt..

Plaza interiör..

Kategori: Jtp-Design

Jag har hört på ryktesväg att jag MÅSTE köpa Plaza interiör idag...Spännade:)
.
.
Dagens nyhet i butiken..Jtp-design. Postern finns i två varianter..En  med peacemärke..och en utan. Det är en smaksak vad man gillar bäst.
Ni har väl inte missat poster erbjudandet?!
Fram till den 23 kan ni köpa 2 st valfria posters och få en tredje på köpet (mått 30x40 cm). Skriv med i meddelande rutan i kassan vilken ni önskar få på köpet:) Erbjudandet gäller tom den 30/9. 
Jenny

Kommentarer

  • Jessika säger:

    Gud vad fint reportaget var! Snacka om att allt kom till sin rätt! Ångrar du inte lite att du gjorde dig av med pinaot nu? ;)

    Känn er helnöjda! =) //Jessika

    2011-09-27 | 17:40:46
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv. haha.. njaee pianot ångrar jag inte.. Fast det ser ju hinla fint ut på bilderna så vissa andra projekt kan man ju ifrågasätta.. Turkosa soffan står tex på landet..

    2011-09-27 | 19:03:06
  • Petran på designinsight säger:

    jag har fåttt tidningen i brevlådan men har inte tid att kika i den! var roligt att du är med!



    Jag ligger lite efter bland bloggarna men jag ska hinna ikapp senare är det tänkt! Hoppas allt är bra! kram

    2011-09-28 | 11:52:28
    Bloggadress: http://de
  • jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Det är kul att mit hem är med..Bilden på mig är helt sjuk. Fattar inte att dom valde att publicera den.. Elakt. Vi hade skickat in en annan.. men det glömdes väl bort..

    2011-09-29 | 11:19:41

Kommentera inlägget här: