jane the pain - inredning & sånt..

Rörigt men organiserat..

Kategori: Inredning & inspiration


Jag gillar denna tavelväggen supermycket. Den är liksom rörig fast helt organiserad.. Precis som jag vill ha det:)Om inte Hilda pillade sönder/klipper sönder all dekoration man hänger upp på hennes rum så hade hon kunnat ha en sån här väggtavla ovanför hennes säng.. MEN....det åker i golvet på en kvart sååå vi skippar kanske det;)

Jag återkommer med bilder hemmifrån i em.. Jag har ju looovat:) Just nu tar morgonstressen över. Jag ska upp på sjukan med Felix för återkontroll av hans njurbäcken. Låter komplicerat eller hur.. Håller tummarna för att allt är bra, och att han inte blir kass efteråt. Sisst spydde han som en kalv. Min lill skrutt.

Living etc
Ha en bra dag:)
Kram jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    läkert ! min dotter Ebba fick massa kort igår som hon fotat själv . Hon vet inte vad hon ska göra av dom men ska visa henen detta ,Bra tips :) Ha en bra dag

    2011-09-20 | 10:36:54
  • Te säger:

    Krama honom från oss i Halmstad Mormor o Uffe.Vi tänker på honom KRAAAAAAM.Snygg tavelvägg.

    2011-09-20 | 10:46:53
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Jaaa.. hon kan väl göra så här så får du fota och visa hur det blev:)

    2011-09-20 | 18:20:17
  • Anonym säger:

    Sv: Allt gick bra:)

    2011-09-20 | 18:20:45
  • Anonym säger:

    Sv: Allt gick bra:)

    2011-09-20 | 18:20:51

Kommentera inlägget här: