jane the pain - inredning & sånt..

Tidningar i mängder..

Kategori: Inredning & inspiration

Tänk att jag kan köpa exakt hur många tidningar som helst.. Men vad spelar det för roll?? Jag tycker att dom är en ganska juste inredningsdetalj:)
Hoppas ni får en bra fredags kväll... Håll i er.. JAG ÄR LEDIG.. Att vara mammaledig en helg i månaden ( i vanliga fall jobbar jag två av fyra) är mitt bästa beslut ever.. NU väntar jag på att min stoora kärlek (Filip alltså.. vissa kanske tror att jag väntar på självaste Schyffert, Johan Glans eller tom Bruce Willis..men det gör jag inte;)) ska komma hem så vi TILLSAMMANS kan ta tag i fredagens röj/städning.. Hur glad kommer han inte att bli liksom:)
I morgon vankas retrosoffhämtning, listsättning i hall och kök + målning, barnkalas och lördagsmys med familjen. HELT underbart!!
Kram Jenny

Kommentarer

  • Jess säger:

    Jag staplar också tidningar här. Det är faktiskt schysst :)! Låter ju som att morgondagen är fullproppad! Kram

    2011-09-02 | 14:59:37
    Bloggadress: http://www.jess.se

Kommentera inlägget här: