jane the pain - inredning & sånt..

Usch då..

Kategori: Dumheter..

Japp då har jag handlat hem ett mega nr av Plaza interiör nr 10. Åhh så mkt snyggt.. mitt hem ser fantastiskt fint och välstädat ut. Synd att vi rivit upp halva hemmet, så att kaoset har tagit överhand;) Men som vanligt då.. så går det inte att fota MIG. Antar och hoppas att ni faktiskt inte känner igen mig! Det är konstigt. Så fort man tar fram en kamera så blir jag stel konstig och gör dom mest konstiga rörelserna med ögonen.. Att bilden är tagen då Hilda var typ 8 månader gammal och jag vägde 10 kilo mer än vad jag gör idag.. Gör inte saken bättre..
Men nu är det ju inte MIG ni ska glo på.. Glo på alla bilder på vårt hem ist:)
Jag ser mer ut så här:
Jenny

Kommentarer

  • Hanna - whiterainbow säger:

    Ni har så himla fint hemma!!

    Men den turkosa soffgruppen måste jag ha missat här på bloggen? Den var ju sjukt snygg!

    Sen var det kul att man fick en glimt av erat hem från utsida ! Mer sånt:)

    Hoppas du har en bra dag!

    Kram

    2011-09-28 | 12:36:14
    Bloggadress: http://whiterainbow.se
  • jenny (janethepain.se) säger:

    Sv:

    Turkosa soffgruppen står på landet. Den gör sig bättre där. Utsidan suger enligt mig. Men jag förstår vad du menar:) Det är ett projekt att ta tag i.. Vi har förstås åtgärdat staketet.

    Men jag förstår vad du menar. Det är kul att se vilken typ av hus folk bor i. Vårt är snyggare på insidan!!

    2011-09-29 | 11:25:26

Kommentera inlägget här: