jane the pain - inredning & sånt..

Före min tid..

Kategori: Hemma hos mig..

Alltså helt seriöst..
Har alla reportrar nån typ av radar.. Typ, nu är det som allra värst hemma hos Jenny. Hon har rivit upp exakt hela huset. Ingen möbel står där den ska vara.. Hela vardagsrummet är intryckt i ett allt för litet kök för att vardagsrumsgolv och matrumsgolv ska kunna målas... DÅ..ringer Expressen och vill ställa några snabbfrågor samt skicka en fotograf.
Tydligen är jag helt före min tid då jag för flera år sedan smällde upp Golv på väggarna..NU är det JÄTTE modernt att ha golv på väggarna. Det hade ju inte jag en endaste aning om..Men nu har jag svamlat fram en del svar om hur jag egentligen tänkte när jag golvade väggarna.. Jag minns knappt hur jag tänkte. Jag tror nästan att det höll på att sluta i serperation. Det gör det ju oftast när jag och Filip ska göra ngt hemmafix.
Kl 18 kommer det iaf en fotograf hit. Han kommer få det svåraste jobbet i världshistorien.. Han ska fota i kaoset utan att få med det.. Vi får verkligen se hur detta går...
Så här såg det ut för några år sen.. Men det var ju då det..
Jenny

Kommentarer

  • Eva säger:

    Åh vad spännande! Lycka till! Och fräsigfräck vägg :)

    2012-04-23 | 16:05:31
    Bloggadress: http://www.deermountaindesign.com/blogg
  • TE säger:

    Lycka till,Kraaaaaam

    2012-04-23 | 21:28:07

Kommentera inlägget här: