jane the pain - inredning & sånt..

Inbjudan är äntligen ute..

Kategori: Jag & familjen

All min tid verkar ha gått upp i rök.. Hur 17 får folk ihop tiden när dom jobbar raka veckor?? Jag trivs med att göra det.. MEN vad lite tid man får över.
Nu är iaf bröllops  inbjudningarna utskickade..utom till tre personer vars adresser jag saknar. Men dom kommer så klart också att skickas....förr eller senare......
Eftersom jag fått en knäpp och tycker att det är så sjuuukt kul med tema fester så blir det förstås ett tema bröllop:)
Så här ser inbjudan ut.
Filip säger alltid att "allt är inte svart eller vitt". MEN det är just var det är. Allting är precis svart eller vitt!!
Jenny

Kommentarer

  • Robie säger:

    Det är ju lite rött med ;-)

    2012-04-13 | 17:55:58
  • Anonym säger:

    2012-04-13 | 18:46:59
  • Anna säger:

    Den där berömda tiden är svår att få ihop tycker jag med... Många lyckönskningar till er inför det kommande bröllopet! Vilken läcker inbjudan! Jag skulle tacka ja på studs ;-) KRAM Anna

    2012-04-13 | 23:23:48
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Lena säger:

    Älska inbjudan - så underbar! Har varit på många James Bond fester med aldrig ett James Bond bröllop. Läcker idé!

    Många lyckönskningar till er!



    Kram

    Lena

    2012-04-18 | 19:17:17
    Bloggadress: http://www.lifestylebylena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: