jane the pain - inredning & sånt..

Jag finns..

Kategori: Jag & familjen

Hej på er ..
Jag tänkte bara tala om att jag finns fortfarande... Det är bara extra mkt just nu.
Går en utbildning som tar all tid och lite till... Sjukt svårt att hinna med. Men ack vad jag investerar i mig själv:)
Just nu har jag min pappa och min elaka styvmor på besök. Dom har passat påsklovsbarn i två dagar samtidigt som ES syr klänning åt mig och Hilda. Vi (jag och Hilda) ska ju vara alldeles gudomliga våra bröllopsklänningar. Ni som väntar på inbjudningarna kan vänta några dagar till. Dom kommer efter påsk.
Givetvis är det bröllop med tema. Vad annars liksom. Dock inget peruktema denna gången;)
Håll ut.. jag är snart tillbaka.
Kram Jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    kul att höra av dig ;) se till att utbilda dig det har ju inte jag gjort det är därför jag står på macen som en påsk kärring :) Kram och en glad påsk

    2012-04-04 | 19:19:59

Kommentera inlägget här: