jane the pain - inredning & sånt..

Hemma fix..

Kategori: Hemma hos mig..

Vilken helg detta blev.. Jag var sjuk tidigare i veckan.. Men jag tyckte ändå att jag återhämtade mig rätt fort. Men det tog bara två dagar innan förkylningen satt som en smäck i skallen på mig igen. Felix var på disco i fredags kväll. Senare på natten spydde han som en kalv. Jag vet inte om det var en släng av maginfluensa, matförgiftning eller något annat konstigt. Han är bättre nu iaf.. Jag och barnen kollade på melodifestivalen.. jag är verkligen inget fan, men man får stå ut för deras skull. Filip var som vanligt iväg på sin egna lilla melodifestival på Södra vattentornet. Ganska trist när han inte är hemma. Speciellt när man mer eller mindre känner sig som en zombie.
Felix var iaf överlycklig över att att mannen i superhjältepyjamasen inte gick vidare (hans ord).
Idag vankas det storshopping på Ikea. Jag måste köpa hyllor till Jtp office så jag får upp alla lagervaror. Ordning och reda ska det minsann bli. Filip ser kanske inte fram emot det.. men han får bita ihop helt enkelt:)
Bild från livet hemma..
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: