jane the pain - inredning & sånt..

Jtp..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag skulle behöva en vecka där all tid ägnades åt mitt hem och mitt företag.. Jag hinner inte allt jag vill. Men varför stressa? Jag har väl egentligen inte bråttom. Nya gardiner har kommit på plats, liksom nya köksluckor.. Ett par lister är på plats och en bokhylla skruvas förhoppningsvis ihop snart. Felix har halsfluss och Hilda är på god väg att få.... SÅ typiskt nu när dom skall vara lediga.
Nya shoppen bilder är på g.. Det hade varit lättare om jag haft en fotogreaf, en studio och en man som tog hand om vissa barn som tycker att allt i plexiglas är hyper intressant..;)
Nu kan ni beställa era krukor med valfri text.. Bilden gör dom inte rättvisa. Dom ser 1000 ggr mer exklusiva ut irl.
Kika gärna in i shoppen.. snart dimper det in en och annan nyhet.
Jenny

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Hej Jenny,

    Jag har inte kommenterat tidigare. Ville bara säga att du har en fin och inspirerande blogg. Jag gillar er stil.

    En fråga: Var kommer fotstegen på golvet i Felix rum ifrån och var är bokstäverna på väggen ifrån? (det blev visst två frågor..)



    Jag känner igen mig i att tiden inte räcker till, men det är som vi säger: livet pågår..



    Hälsningar Susanne

    2012-02-19 | 22:23:57
  • ulrika säger:

    Åh vad med nya köksluckor =) Krya på barnen inge kul att vara sjuk =( Kul med att fått upp gardiner. har själv fått upp gardiner fast i köket vita tyll gardiner från Ikea . Åh vilka fina krukor !

    2012-02-20 | 00:22:58
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Janethepain säger:

    SVAR:

    Susanne. Vad kul att du gillar bloggen. Fotstegen och väggtexten kommer från min egen butik. Dom kommer at finnas till försäljning inom kort.

    VH Jenny

    2012-02-20 | 07:26:09
  • Josefina säger:

    Allt du rör vid blir superfint som vanligt!

    Kram/ Josefina

    2012-02-20 | 13:25:27
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: