jane the pain - inredning & sånt..

Show kväll..

Kategori: Jag & familjen

Jag säger bara OJ OJ OJ vilken kväll jag hade igår. Ett stort blandat sällskap av blandade kvinnor hakade på till Schlagershowen på Södra vattentornet i Örebro. Vi hade så VANSINNIGT kul!!! Jag tror att jag får ordna barnflicka så att jag kan gå på ALLA shower framöver.
.
Filip tog sig igenom "Stad i ljus" som Tommy Körberg..
Erik var underbar som Ted Gerdestad.. Både fram i från och bakifrån..
Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om Pontares kläder.....
Ryback gjorde såklart också succé..
Carola var förstås också på plats..med sina ursnygga bakgrundsdansare;)
Ni som har möjlighet att gå och se showen bör ju bara göra det. Vill ni läsa mer/boka kan ni gå in sodravattentornet.se
Jenny

Kommentarer

  • KNORKAN säger:

    Låter roligt, man kanske ska ta sig en tur dit :-) Kram

    2012-02-06 | 15:40:08
    Bloggadress: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: