jane the pain - inredning & sånt..

Produktbilder..

Kategori: Jtp-Design

Jag sitter och jobbar lite med shoppen. Jag har en hel del tankar och planer för det kommande året. Just nu har det rensats en hel del. Lagret är på gång att fyllas upp med diverse godheter som jag vill satsa på. Jag har SÅ mkt jag vill göra. MEN jag försöker hålla band på mig.
Nya produktbilder till alla tapeter har ordnats. Nu ska jag bara fylla på med alla nya tapeter också..
Sen kommer det mega coola STORA vägg och golv-dekaler, mega posters 100x150 cm och mkt mer..
TJOHOO!!
Har jag sagt att shoppen är det allra roligaste jag vet?!
Jenny

Kommentarer

  • Goth säger:

    Hej, "drottning av inredning"

    Kan du adda mig på faceook.

    2012-01-09 | 13:13:45
  • Alma säger:

    Vilka snygga jag gillar K-et jättemycket.

    2012-01-09 | 14:36:53
  • Therese säger:

    Wow wow wow!! Älskar tapeten "this is home" såå snygg! Måste genast in och kika mer på dina saker och kanske man skulle ta och beställa något fint :)



    Therese

    2012-01-09 | 21:19:53
    Bloggadress: http://vittellersvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: