jane the pain - inredning & sånt..

Schhhh..

Kategori: Hemma hos mig..

Alltså jag vågar knappt säga det. Men rokaden har fortsatt här hemma.. Hildas hus åkte ut igen..(att inte Filip kastar ut mig snart)..Det får bli en ute lekstuga av det istället och det är ju minst lika kul. Den behöver bara lite takskydd, husknutar och ett fönster..ja och dörren som Hilda tjatar om. SEN kan det inredas färdigt där inne. Helt plötsligt vart det inte lika bråttom med det.
Hilda har fått Felix säng, och Felix har fått en ny. Hans lilla småbarnsrum behöver ju tuffas till lite..Han går för 17 i skolan.. Hildas rum är tyyyyp klart. Tyyyyp sa jag.
Felix säng ska monteras i morgon (till Filps stora glädje). Sen tänkte jag leta upp häftpistolen och klä om 50 tals soffan till tv rummet på plan 2. Dessutom har Filips styvpappa varit här och kopplat in våra lampor, så nu kan man se här hemma. I morgon bjuder jag nog på foton så det bara skriker om det. NI kan vänta er kaos blandat med struktur (typ som jag o Filip..)
Ha en bra kväll,
Vh Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bilder på båda rum önskas,spännande ska bli kul att se för du är så duktig.

    2012-01-06 | 09:09:13

Kommentera inlägget här: