jane the pain - inredning & sånt..

Bild-bombar med smester.

Kategori: Hemma hos mig..

Som jag nämnt tidigare har våren varit HEKTISK.. Man skulle kunna tro att jag blivit dement.. Men det är nog "bara" stressen som gett uttryck. Jag som annars har koll på allt och alla har varit vimsigare än någonsin. Jag tror inte att det finns nåt som jag inte har glömt bort.. Därför var det fantastiskt skönt att efter all stress och allt bröllopsbestyr packa in ungarna i bilden och dra iväg på en veckas barnsemester. Vi åkte ner till Astrid Lindgrens värld över midsommar helgen..sen fortsatte jag och barnen till Halmstad. Hilda var i helt till sig. En vecka innan vi skulle åka började hon rota fram sina bästa Pippi kläder. Felix var något mer avspänd.. Han är ju nästan vuxen nu (säger han..8 år)..
 
Hilda:- Kalla mig INTE Hilda.. Jag e´faktiskt PIPPIIIIIIII!
               
Lite morgon gympa med Pippi...Hilda.. all in..
 
Inte stöta marken banan är en favorit för både stora och små barn..
 
Om Felix får välja så hänger han i Mattisborgen hela dagarna.. Vilket jag kan förstå.. Vilken LEKSTUGA..
Sen passade felix på att komma ut ur gardroben när han var hos Karlsson..;)
 
 
 
Hilda är GANSKA förtjust i Karlsson..Felix med.. Han är bara lite mer "normal".
 
I godisaffären..
 
Man skulle kunna tro att Clark W Griswald var med på semestern.. Men det var han inte.. det är bara Filip..
Vi åker till ALV varje år.. och det är helt klart värt varenda öre.. Bättre familjetid än så här tro jag inte man kan få <3
Jenny
 
 

Kommentarer

  • te säger:

    våra söta underbara barnbarn krama dom från oss mormor i morfar Uffe.

    2012-07-03 | 11:47:43
  • Anna säger:

    Ja visst är det ett underbart ställe att åka till.Vi var där förra året och det blir en tripp i sommar med(om jag får bestämma)Fina bilder.

    2012-07-04 | 13:18:57
    Bloggadress: http://krighanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: