jane the pain - inredning & sånt..

Dom kommer igen..

Kategori: Hemma hos mig..

Nu är det bestämt att det äntligen ska tryckas lite kuddfodral ala Jtp-Design..Jag har hor gjort ett första underlag som ska skickas iväg på provtryck inom kort. Jag inväntar bara tygproverna först. Det kommer alltså komma in fler svarta och gula kuddar med "A" på. Ni har ju frågat ganska länge efter dom. Eftersom det är helt omöjligt för mig att sitta och sy upp allt själv ( iaf i den takt ni efterfrågar dom) Så har jag bestämt mig för att låta andra göra det. Jag är ju dessutom så mkt bättre på att bara bestämma saker och ting så det är bättre att andra får göra slitgörat. Priset kommer dock påverkas en del..men så blir det ju också riktiga kvalité kuddar också:)
Jenny
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: