jane the pain - inredning & sånt..

Wete design till hösten..

Kategori: Jtp-Design

JAG är tillbaka.. Alltså inte bara här utan över huvudtaget.. Nu känns det som att jag laddat om och sprudlar av idéer och energi igen. Idag är första dagen på länge som jag känner att jag har tid att sitta ner och verkligen jobba med det jag själv vill. Min webshop. NU tänker jag lägga i den växeln som jag inte hann i våras.
 
Under min första semestervecka upptäckte jag att designandet är genetiskt..mkt positivt.. Min Helsingborgskusin Caroline (Gudmors-Josses storasyster) har börjat designa smycken.. Dom är huuur snygga som helst. Så GIVETVIS köper jag in ett gäng som kommer att säljas i min butik. Smyckena är hantverk på hög nivå!
Så jag hoppas att min kära kusin sliter hela sommaren så att vi alla kan shoppa loss till hösten:)
 
Foto: Caroline Wehlin/Mats Larsson (antar jag;))
Är det några fler släktingar som sitter inne med dolda talanger så är det dags att kliva fram nu!
Kram Jenny
Ps. nu kan ni börja följa bloggen igen.. I`m back:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: