jane the pain - inredning & sånt..

Fotografens bilder..

Kategori: Jag & familjen


Bästa bilden ever med alla tärnor och bestmans..

I dag fick bilderna från fotografen.. Vilket jobb han gjort. Synd bara att jag engagerade mig så sjuuukt mkt i bröllopsplaneringen att jag helt struntade/inte hann/orkade med min panerade viktminskning.. Det hade ju varit trevligt om min haka stannade hemma (då syftar jag inte på de här bilderna, utan på dom andra 398...Tar genast tag i mitt nya liv.) På vårt kommande Las Vegas bröllop kan jag ju kanske vara hakfri;)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Annica säger:

    Underbara bilder!!!
    Fast någon form av haka tycker jag väl andå att du ska ha. Annars skulle du nog se bra löjlig ut... ;-)
    Puss & Kram!

    2012-06-19 | 08:21:44
    Bloggadress: http://na.se/bloggar/tullansteori
  • hos familjen vanlig säger:

    Första gången jag är inne här o kollar. Vilken kul bröllopsbild! Inte sådär vanligt stel... men så verkar ni inte vara ett vanligt par heller? O grattis i efterskott såklart :)

    2012-06-28 | 06:01:49
    Bloggadress: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: