jane the pain - inredning & sånt..

Mörk grått it is..

Kategori: Hemma hos mig..

HÅLL I ER.. Här kommer en hemma bild..det var ju liksom inte igår..
Golvet har gått från snyggt (värdelöst vit, pga klen färg), till ljust dammgrå..till fantastiskt mörkgrå.. Dom dammgrå golven kändes så bra i den stund jag beslutade mig för dom. Men dom blev så där mesiga som jag egentligen visste att dom skulle bli. Jag gillar ju kontraster.
NU har jag målat igen (passade på när Filip var iväg på svensexa.. då var det liksom ingen som kunde säga nej, och dagen efter hans svensexa var han inte i stadiet att orka klaga;)
Nu är det färdigmålat, (iaf för nu..;)
Mörkgrå golv är alldeles kanon. Jag gillar OCH Filip gillar:)
Nu är det exakt en vecka kvar till gängningen.. Värsta partajet väntar och det ska bli så himla kul att träffa alla. Efter det hoppas jag på att vara tillbaka i livet igen. Våren har varit vansinnigt hektisk. Till hösten går jag tillbaka till mitt ordinare jobb, eller jag kommer jobba på ett annat boende. Men det är fortfarande samma tjänst som tidigare, så det är typ samma. Jag laddar för det och tycker det ska bli fantastiskt kul.
Detta kommer också att innebära att det blir mer tid till mig och mer tid till mina barn och mer tid till min webshop. Den har ju inte alls fått så mkt uppmärksamhet som jag hade tänkt. Det får helt enkelt bli till hösten ist:)
Hoppas allt är bra med er.
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: