jane the pain - inredning & sånt..

Sängen ni alla frågar om..

Kategori: Hemma hos mig..

Här kommer den igen. Bilden som ni älskar. Detta är Felix rum, så som det såg ut för några år sen. Nu har Hilda flyttat hit. Det är ju liksom det optimala barnrummet om jag får säga det själv. Sängen är den stående frågan.. Var kommer den ifrån..? Jag får så vansinnigt många frågor om den och här får ni svaret, IGEN;)
Det är en "Kura" säng från Ikea. Jag har bara målat den vit.
Håll i er men den är faktiskt på väg att åka ut om jag får som jag vill. Eller om jag orkar rättare sagt. Ev kommer vi bygga en dockvrå här under till Hilda. En annan säng kommer att stå över "huset/dockvrån". Hilda älskar att leka kök och familj. Så jag tycker faktiskt att Hilda och Allan (dockan) bör få ett eget litet hus.
Jenny

Kommentarer

  • Lena säger:

    Men jises va snyggt! Och de underbara små tassavtrycken på golvet är ju bara för underbara!



    Kram

    2012-06-11 | 21:48:33
    Bloggadress: http://www.lifestylebylena.blogspot.com
  • marielouise säger:

    Hej!

    Vi har gjort som du skriver , Jag har byggt igen hela sängen så det är en övervåning som är kuddar och mys och sen på Nedervåningen har skrållan flyttat in med säng och garderob och tvättmaskin och allt vad hon har.. :) Mina tjejera gillar det men det är lite krångligt då vi har kvar denna säng så det kan bli lite lågt, :)

    Ni har så fint hemma:)



    Ha en underbar helg nu wife2B!!! :)

    2012-06-12 | 10:39:41
  • Anonym säger:

    så otroligt fint :)

    2012-06-12 | 11:47:37
    Bloggadress: http://ninnzanlee.blogg.se/
  • hos familjen vanlig säger:

    Jättefin! Håller på o ska bygga en till våra barn men det här verkar smidigare, men får vanliga resårbottnar 90x200 plats?

    2012-06-18 | 21:58:46
    Bloggadress: http://sturegatan3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: