jane the pain - inredning & sånt..

Hilda önskar sig...

Kategori: Jag & familjen

I samtal med Hilda..
Jag:- Hilda.. snart blir det sommar. Då fyller du tre år..
Hilda:- Ja.. (hon visar hela handen och räknar tre fingrar)
Jag:- Då får man paket.. vad önskar DU dig?
Hilda:- (viskandes) jag vill ha... jag vill haaaa........jag vill ha CHOKLAD!
Jag:- Vill du ha choklad?
Hilda:- JA!
Jag:- Vill du inte ha några leksaker?????
Hilda:- Nej jag vill ha choklad... och..... KLÄDER!!
.
.
Snacka om att hon går i mammas fotspår....Helt fantastiskt!
Gammal men fantastiskt rolig bild!
Jenny

Kommentarer

  • Te säger:

    klart hon ska få choklad,sötnosen!! hon är för rolig.Kram på er

    2012-03-05 | 11:25:38
  • Fia Nilsson säger:

    Hehe snyggt

    2012-03-05 | 20:54:04
    Bloggadress: http://www.fiasresor.n.nu/
  • Jen Fotografi - Fotograf i Västervik säger:

    TRE ÅR!? Men hallå, hon föddes ju nyss... trodde jag! Haha. Hade tippat på 1-1½¨år eller nåt. Vart tar tiden vägen??

    2012-03-15 | 03:04:34
    Bloggadress: http://jenfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: