jane the pain - inredning & sånt..

Hildas kitchen..

Kategori: Hemma hos mig..

Som ni kankse vet har Felix vitmålade Kura säng från Ikea fått flytta in till Hilda. Hon är mkt nöjd..Kortsidan har fått bli en lite köksyta, till Hildas STORA glädje. I ren lathet klädde jag kortsidan med ett randig tyg. Det funkar ett tag men jag kommer måla till sidan nån dag när jag har mer tid... och lust....
Jag tror att jag kommer måla alltiihopa vatt. Dvs om jag inte hittar en alldeles förtjusande tapet som jag bara MÅSTE ha;) Sen ska det fixas en del med förvaringen under hennes hylla. Får se vad jag hittar.
Under hennes säng vet jag inte vad jag ska hitta på än. Men det lutar åt ett bollhav, presis som Isa gjort till sin dotter.

Här har ni en nöjd Hilda.... Visst är det normalt att glida omkring i baddräkt och gympadojjor i februari månad.. Eller??

Kommentarer

  • isa säger:

    Shit av snyggt gumman!! Tapeten gjorde sig toppen bra där på kortsidan. Klart Hilda är glad hon får ju finaste rummet ever!!! Bollhavsbollarna finns att få i hel rött eller hel gult eller varför inte hel grön mix????

    skulle avra toppen kul för henne. Du skulle klara dig på en säck, vi har näsatn en säck över här hemma då vi köpte två. Så om du ska köpa av samma företag som jag gjorde ta då en till och börja med. ;) Kram

    2012-03-03 | 11:30:09
    Bloggadress: http://rustaupp.blogg.se/
  • Te säger:

    Hon är så söt,ja det är normalt om man är envis liten tjej.Det blev/hennes lilla kökshörna 1!

    2012-03-03 | 12:35:14
  • Alma säger:

    Haha söt Hilda är,vad fint du har gjort till henne;-)När ska man se Felix rum oxå,så klart när du har tid..



    Ha en skön helg/Alma

    2012-03-03 | 14:02:07
  • Elena säger:

    Tusen tack Jenny!



    Kramar



    PS. Lånade en bild från dig men länkade givetvis till din blogg, hoppas det är ok, annars får du säga till..



    //Elena

    2012-03-03 | 17:28:18
    Bloggadress: http://elenasmemoarer.blogspot.com/
  • Sofia - Lite om inredning säger:

    Så fint Hilda har fått det! Hon måste vara supernöjd! :)

    Kram!

    2012-03-04 | 11:08:39
    Bloggadress: http://liteominredning.com
  • Gudmors-Josse säger:

    Åhhh så fint!! Tänkt om man hade haft ett sånt barnrum :) Snygga skor har hon också :) Ge henne en kram från gudmor!

    2012-03-09 | 11:34:27

Kommentera inlägget här: