jane the pain - inredning & sånt..

Ja, men jag finns..

Kategori: Jag & familjen

Ja men jag vet.. jag har ju typ gått upp i rök. Jag kommer komma tillbaka, bara mitt liv får lite andrum. Jag kommer att gå tillbaka till mitt vanliga jobb till hösten och då blir allt som vanligt igen..typ iaf. Just nu är det hus och bröllopsfix som tar över.
I helgen drogs jag ut på möhippa. Jag blev sååå överraskad. Bilder kommer.. sen..när jag har tid igen.. Att jobba heltid dagtid borde vara totalt förbjudet när man har hus och småbarn. Det finns ju inte ork eller tid till någonting. Men det blir snart bättre.
Om 2 1/2 vecka vankas det bröllop och det ska bli såå himla kul. Uppslutningen är hög och jag hoppas att festen blir precis så kul som den bör:)
Jag återkommer:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Mia säger:

    Har undrat var du hållit hus :D

    Hoppas ni får ett fantastiskt bröllop med härligt väder..

    2012-05-29 | 08:43:38
    Bloggadress: http://husnr4.blogspot.com
  • TE säger:

    Jag förstår att ni har fullt upp.Ta det lite lugnt om ni kan.Arbeta heltid är tufft,men det finns dom som inte orkar eller vill JOBBA ens Bla bla bla.KRAM

    2012-05-30 | 07:39:52

Kommentera inlägget här: