jane the pain - inredning & sånt..

Jenny 33..

Kategori: Media

Fotografen:-Den här bilden är väl ok.. säger han efter att han tagit 2000 bilder.
Jag:- NEJ! Alltså jag blir aldrig bra på bild..
Fografen:-Jodå.. det blir bra ska du se..
Jag:-Det är konstigt att alla reportrar alltid hör av sig när man dragit igång nåt riktigt stort renoveringsprojekt..och sen skickar fotografen dan innan man ska till frissan..
Fotografen:- Det är inte så farligt.. det här kommer bli kanon..Den här bilden blev väl ok?!
Jag:- NEJ! Men va 17. Den ska sitta på en pytteliten annons i tidningen. Ingen kommer se den.
.
.
En vecka senare sitter jag uppsmälld på varenda löpsedel i hela stan..
"Jenny 33, golvad av nya trenden.."
Kanske inte riktigt vad jag hade föreställt mig....Dessutom är jag fortfarande bara 32;)
Jag gör alltid ngt konstigt med ögonen när jag ska fotas..
.
HÄR hittar ni artikeln om ni är nyfikna.
.
Jenny