jane the pain - inredning & sånt..

PS flyttar in?

Kategori: Köptips..

Japp då vankas det ett Ikea besök...Jag hoppas att det har dimpt ner en hel del av nya PS kollektionen.. Fast jag vet redan att Örebro skippar dom bästa godbitarna..som vanligt. Fattar inte varför??
I värsta fall får jag lura med mig Filip till Sthlm nån dag:)
Detta står på min "check it out" lista.. Soffbordetär givet!
Den svarta stolen kan tänkas till matbordet.. men jag vill nog allt kolla in den irl så den är lika ok som på produktbilden..
Lampan är också given. Fast det blir nog en svart..och kanske en vit:)
Dessa pallar ser ju allldeles underbara ut. Hoppas dom är det på riktigt också. Jag vill ha svarta såklart. MEN IKEA i Örebro har tydligen missat det...grrr..
Bordet fet gillas!! Undrar om man kan övertala Filip en sväng..
Tom en söt liten soffa.. Den skulle passa såååå bra på Felix rum:) Det blir nog mkt  ligg fjäsk om jag ska få Filip med på allt dte här;)
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Mmm Ps stolarna är given här! hoppas de känns bra med :) Roligt att se dig i tidningen, bra jobbat! trevlig helg! kram

    2012-05-05 | 17:19:47
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Maria säger:

    vart har du tagit vägen? Det är ju JÄTTELÄNGE sedan du skrev något....

    2012-05-25 | 19:40:03
  • Anonym säger:

    liggfjäsk?

    2012-05-28 | 16:13:00

Kommentera inlägget här: