jane the pain - inredning & sånt..

Stora JPB närmar sig..

Kategori: Köptips..

Jaha.. då är det exakt två månader kvar tills tomten kommer.. Det innebär alltså att det är ca en månad kvar till till stora "julpyntsbråket"....I år blir det säkerligen att stort julgransbråk (JPB) också.. Jag har nämligen möblerat bort den optimala julgransplatsen. Nu finns det faktiskt inte en endaste bra plats att ställa julgranen.
Har ni börja köpa julklappar?? Jag har inte gjort det.. Men tänker ändå att jag ska vara ute i god tid i år. Det finns ju inget värre än att stå super stressad i folkvimlet dagen innan julafton. Det finns sååå många bra webbshoppar.. så jag tänker nog beställa dom flesta av mina julklappar.. Modernt värre liksom;)
Här är en butik som har nästan ALLT..
Kika in på Frapp.se

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Döskallen är beställd!
    Tack för tipset!
    / Josefina

    2012-10-24 | 15:46:11

Kommentera inlägget här: