jane the pain - inredning & sånt..

Tapetsjukan..

Kategori:

Alltså det är inte så att jag inte vet att det är sjukt att tapetsera om så ofta som jag gör.. Jag kan också säga att det så gott som aldrig är meningen att jag ska tapetsera.. Inte ens meningen att jag ska köpa tapet. Jag letar inte tapeter. Inte ofta iaf. Jag trillar bara över dom.. Så när jag trillar på en så där VANSINNIGT snygg (ofta grafisk) tapet, så kan jag inte på något sätt motstå den. Det händer alltså att jag köper tapeter som jag inte vet vart jag ska ha. Men jag måste bara ha just den tapeten NÅGONSTANS, och då klickas den hem.. SJUKT!!!
Att ha en tapetrulle, lite tapetklister och tapetknivar hemma är samma sak som att man alltid har mjölk i kylskåpet.
Sååå idag åkte den här tapeten upp på Felix rum.. Den har legat på hyllan sen i våras. Först hade jag tänkt att ha den på något annat ställe där JAG kunde se den helst hela tiden.. Men nu offrade jag den till Felix. förra tapeten kändes lite tafatt.. Den här gillar vi bättre här hemma:)
 
Kanske kan få till lite bättre bilder nån dag;) Mobilbilder är kanske inte det bästa... 
Glöm inte att kika in i shoppen.. Massor av nya posters är nu ÄNTLIGEN upplagda.. och fler är på gång. jag beställer genast hem ett par till mig själv..
Jenny
 

 

Kommentarer

  • Tina säger:

    Alltså, den var jättesnygg, men jag är galen i randigt, så jag måste ändå säga att jag gillar den bäst :)

    Svar: Nej nej... Det är bilderna som gör det. Den randiga Var inte snygg på riktigt. Den var liksom grå och dassig. Inte alls så svart som jag ville ha den. Du ska få se sen när det är fixat o klart:)
    Jenny

    2012-10-01 | 19:59:11
  • Madeleine säger:

    Åh, jättefräckt, tycker jag. Det blev lite mer sting i den tapeten.
    Eller hur jag nu ska förklara...
    Jag håller med dej om att man verkligen kan ha mani på tapeter. Men dom kan ju va bra å ha liksom...! Som sagt gärna grafiska mönster....
    Dom e ju assnygga å bara ha stående i en hop. Mm bara d alltså...;)
    Tjingeling /M

    2012-10-01 | 23:19:56

Kommentera inlägget här: