jane the pain - inredning & sånt..

Felix nya lya..

Kategori: Hemma hos mig..

Felix nya..
På begäran.. Felix nya rum är väl inget jag med glädje går in och fotar.. Han har sååå mkt prylar och sååå mkt åsikter på hur han vill att det ska vara där inne.. Jag blir mer eller mindre nervös av alla grejer.... Men här kommer det iaf. Det är svårt att inreda till en mellan mittemellan-människa. På nåt sätt så vill man att han ska kunna trivas i det här rummet under flera år. Jag vill att det ska vara lätt att byta ut sakerna så en tonåring (vilket han är om bara några år....hua..) kan trivas i rummet.
 
Den randiga tapeten var en kompromiss.. Han ville ha en mer hysterisk... Den väggen är iaf lätt att ändra om man nu vill. Tvn byts säkert ut mot en dator inom några år... så att läxor kan göras!
 
Loftsängen vet jag inte om det var ett så bra köp.. Mkt jobbig att bädda..
Jag hade gärna velat trycka in Ikeas nya PS bäddsoffa under sängen. Men den skallige säger nej... så jag får väl avvakta.......ett tag;)
 
Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Va fint du har gjort det till Felix blir inspirerad varje gång.Vad är det för tapet i svart/vit?

    Kul att du har börjat uppdatera mer gillar din blogg jättemycket.

    Ha en bra dag! Alma

    2012-09-19 | 13:13:15
  • Madeleine säger:

    Oohh! Jättesnyggt killrum! Ja, jag vet, de där jä-a loftsängarna... Har kastat ut våran OCH spottat på den där den låg...Snygga å så, men att bädda alltså, grrrr...
    Mattorna Klas och Vivi hade gärna fått flytta hit, vilka 10 poängare. Tack för tipset
    Hälsn. från "Fast i träsket" :)

    2012-09-19 | 13:38:41
  • JennyLu säger:

    Mycket fint ni fått till det. Gillar det gröna mot det svartvita. Supersnyggt och inte alls för plottrigt! :)

    2012-09-19 | 14:56:56

Kommentera inlägget här: