jane the pain - inredning & sånt..

Håll i er..

Kategori: Hemma hos mig..

För här är jag med en uppdatering..
Jag har haft mäktiga problem med att ladda över bilder till min dator. Nu verkar det funka så jag håller tummar och tår för att det ska fungera fortsättningsvis också..
Fick en fråga om hur ofta jag brukar uppdatera bloggen.. Skäms ju lite.. för jag brukar uppdatera den varje dag. Så ska det förstås vara fortsättningsvis också. Med undantag för tokstressiga dagar;)
Ni som vill ha ut mer kan även hitta mig på instagram, Jenny Jondelius söker ni på.. 
 
 
Så här ser det numera ut i vardagsrummet.. Jag vet, det är lite tantvarning på hörnsoffa. Men jag gillar! Det enda jag kan tycka är att soffan är något hög i förhållande till tapeten.. Men det är ju lätt åtgärdat. Antingen så sågar man av bsoffbenen en bit ELLER så dumpar man tapeten...Undrar vad den skallige skulle säga om det;)
Lamellgardinerna har fått ge vika för luftiga vita gardiner.. Soffbordet med trä inslag är lite av en chock;)
Älskar ljusstakarna.. ni hittar dom på familyroom.se
Hoppas ni ser att jag lagt ner oerhört mkt tid på stylingen i den här bilden.. Hildas halvätna frukostmacka.. samt den gröna burken med prutt-slem och Felix Angrybirds måltavla.. Men så här är det ju när man har barn.. och oftast MYCKET MYCKET värre..
Ha en bra dag allihop:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Ewa Degerbro säger:

    Hej!!!!
    Vad jag längtat efter ett inlägg från dig...har nästan varit deppig!!!!)
    Ingen tant varning på soffan!!!Har själv en likadan fast svart..såååå praktiskt o många får plats!
    Trä inslag har även smygit sig in hos vårat svart,vita hem i form av valnöt!!!
    Välkommen tillbax)))))Ewa

    2012-09-07 | 13:49:59
  • Ewa Degerbro säger:

    Hej!!!!
    Vad jag längtat efter ett inlägg från dig...har nästan varit deppig!!!!)
    Ingen tant varning på soffan!!!Har själv en likadan fast svart..såååå praktiskt o många får plats!
    Trä inslag har även smygit sig in hos vårat svart,vita hem i form av valnöt!!!
    Välkommen tillbax)))))Ewa

    2012-09-07 | 13:52:44
  • Alma säger:

    Det var inte igår,jättekul att du äntligen är tillbaka.Jättesnygg soffa gillar färgen mycket.

    Hoppas på flera bilder i fortsättningen,är så nyfiken på ditt hem nu efter all den renovering ni har gjort.

    Kram på dig! Alma

    2012-09-08 | 15:49:39
  • Madeleine säger:

    Åh, såå jävlans snyggt! Äntligen kom inlägget man väntat på forever!!! Skulle vara tacksam om du kunde uppdatera oftare, så ens enorma aptit på snygg inredning kunde bli lite tillfredställd...:)
    / Tjingeling från träsket (hooked on interial design-träsket alltså)

    2012-09-08 | 16:33:47
  • Theres säger:

    Tjohoo du uppdaterar :)

    2012-09-10 | 21:00:11
    Bloggadress: http://104kvm.wordpress.com
  • Emelie säger:

    Det är så himla himla snyggt!!

    2012-09-10 | 21:23:44
    Bloggadress: http://emeliesamjolie.blogg.se

Kommentera inlägget här: