jane the pain - inredning & sånt..

Isas underbara värld..

Kategori: Inredning & inspiration

 
 
När jag slutade blogga kändes det som att jag tömt ut hela inrednings-Sverige på allt kul jag kunde hitta. Men nu när jag kikar runt bland mina favoritlänkar/butiker (som jag inte varit inne på hur länge som helst..) hittar jag en massa roliga nyheter. Först ut bland nyhetsfavoriterna är helt klart Isa Form som överraskar med ny underbara illustrationer.
 
  
 
 
   
 
 
Jag kan inte annat än älska dessa underbara bilder. Nu har ju jag dock botat mig själv från att dyngshoppa.......SYND! Får se hur länge tillfrisknandet håller i sig............
 
Jenny
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Välkommen tillbaka! <3

    Svar: Tack tack:)
    Jenny

    2013-09-20 | 21:30:55
  • Therese säger:

    Skulle gärna vilja följa dig i din blogg. Kan man anmäla sin email så att man får ett meddelande när du skrivit något?

    Hoppas du öppnar din shop någon gång igen, du har så mycket fint! =)

    Svar: Hej.. Oj.. Jag vet inte, du kan ju hitta mig via bloglovin.. Dock viktigt att du klickar på rätt blogg annars kommer du till den där andra.Jag brukar lägga ut ett inlägg om dagen så det är bara att du kikar in med jämna mellanrum. Hoppas du hakar på:) Tack för din kommentar.

    VH Jenny
    Jenny

    2013-09-22 | 22:25:45

Kommentera inlägget här: