jane the pain - inredning & sånt..

Det sa bara klick..

Kategori: Köptips..

"Snusen" gjorde att jag bröt mitt egna lilla avtal.. Jag skulle ju enbart secondhandfynda denna månaden.. Men det glömde jag bort när "Snusen" tipsade mig om värsta grejen;)
Det sa liksom klick av bara farten.. JA!!! jag vet.. jag har troligtvis en sjukdom..
Två stycken sånna här ligger på posten och väntar.. Ja.. två.. för det är nåt fel på mig.. jag köper minst två av allt. Kanske har man en släng av lite tvångstankeri;)
-
Bild: Bolig
-
Eller rättare sagt sånna här
Dom kommer dock ligga i lådan tills jag fixat väggen i hallen.. Jag har haft många tankar kring projekt "halluppljusning". Först tänkte jag sätta min älskade tapet som bara skriker efter att få komma upp (den har snart legat nerpackad i sin orginal kartong i 6 månader eller nåt).. MEN så har jag nog bestämt mig för att sätta vit spont ist..Det kommer bli hur bra och ljust som helst.. och alldeles färgglatt ( i lagom dos )med mina krokar.
Vill ni också ha dom?? Ni köper dom billigt HÄR.
-
Tack för tipset:)
-
Kram på er, Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Ska jag berätta en liten sak...jag har ju en sådan som jag köpte för ett år sedan kanske. Jag betalade runt 500:- för min på tradera :) wiiie vill inte annat än sätta upp den men det blir när vi flyttar!

    men 800:- var helt ok det med ;) kramis

    2011-05-28 | 15:21:33
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Abbie säger:

    What a concidence we nearly have the same stuff at home. The wallpaper from Wohnzimmer and i just bought two hang it all from Designrevolt i paid 1360 for both.



    I wish that you could sell the black A cushion to me. I'm not liking the yellow. I'm now into white black and soft pastels.



    2011-05-28 | 16:51:41

Kommentera inlägget här: