jane the pain - inredning & sånt..

Hannah piskar maken..

Kategori: Inredning & inspiration

Ni som är Styleroom hängare.. Kommer ni i håg Hannah? Hon är en vansinnigt duktig florist och fixar brud ut i fingertopparna.
-
Nu jobbar hon med det hon älskar mest.. Alltså hon floristar (jag vet att det inte heter så egentligen) och säljer inredning.. Ni kan klicka in på företagets hemsida HÄR och älska allt dom gör.
-
Hannah har även piskat sin man till värsta lyxhus-bygget till sina barn.. Alltså detta skulle Filip inte på något sätt kunna åstadkomma..eller jo kanske sen när jag skickat honom på "snickar/sköta hushålls" utbildning..(någon mer som har män som skall anmälas till den kursen?)
-
HÄR hittar ni Hannahs profil på SR. Där kan ni också kika in i alla hennes album.
-
-
Kolla in denna lekstugan.. NU kan man ju säga att min pappa fick en klar bild över hur Jag Hilda vill ha det..
-
Pappa.. hoppas du läser detta:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Tess säger:

    Yep, jag har också en man som skulle behöva gå kursen. Fast först skulle han behöva ta 20 högskolepoäng i "Lär dig inse vikten av god design i vardagen". :P

    2011-05-24 | 16:53:15
    Bloggadress: http://www.hellandglory.blogspot.com
  • Petran på DesignInsight säger:

    Klart vi kommer ihåg Hanna! hennes barnrum är så himla fint! och lekstugan var jättegullig. tänk om hilma hade en sån ;) Du får tjata lite på Filip han verkar hy gå på det mesta, haha! säg inte det till han! ;) han läser säkert.. jamen golven gick ju bra tillslut! fortsätta på samma sätt med lekstugan!



    kram

    2011-05-24 | 23:10:17
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • jenny säger:

    Svar:

    Petra- Eller hur.. Theos rum är fantastiskt. Filip går med på det mesta så länge han slipper göra det själv!!! I lekstugefallet tänkte jag mer att min pappa skulle komma hit och trolla med knäna...minialtanen kan jag skippa bara hon får en liten stuga:)

    2011-05-25 | 11:14:13
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: